10 redenen voor e-mail marketing! 1. E-mailmarketing biedt een hoge ROI 2. Is een goedkope vorm van reclame maken 3. Je kan het zelf doen 4. Je blijft in contact met relaties die van je willen horen 5. E-mail is snel en flexibel in uitvoering en goed te testen 6. Verzending van één op één berichten is mogelijk 7. Het is mogelijk om verschillende berichten naar verschillende mensen te sturen 8. Het is mogelijk om zo krachtig gepersonaliseerd en gesegmenteerd te communiceren 9. E-mails gaan ook naar mobile telefoons 10. Geeft goed inzicht in klantrelaties door meet gegevens Veel gemaakte fouten in HTML email design H S emails. Spamfilters maken gebruik van een afbeelding tot tekst ratio om te bepalen of een bericht legitiem is. Emails met veel afbeeldingen, hebben een verhoogde kans om in de spambox terecht te komen. et opstellen van op afbeeldingen gebaseerde virussen te verspreiden. E-mails die scripts bevatten worden over het algemeen door antivirus programma’s afgevangen. H cripts en formulieren gebruiken Scripts worden vaak gebruikt om Onderzoek toont aan dat de interesse in jouw email afneemt, naarmate je het bericht langer maakt. et opstellen van te lange email berichten. M clients een betere ondersteuning gaan geven aan CSS. Maar er zijn erg veel e-mail clients en hun weergave verschilt nog steeds enorm van elkaar. Ingewikkelde CSS zal vaak mislukken, dus hou het simpel. Houd je CSS inlined want style tags overleven het niet altijd. oderne CSS gebruiken De laatste paar jaar zijn e-mail Pagina 3

Pagina 5

Heeft u een onderwijs magazine, digi-magazine of digitale mailings? Gebruik Online Touch: lesboek van pdf naar digitaal converteren.

Marketing magazine bizzmark Lees publicatie 4Home


You need flash player to view this online publication